Category: JALAN-JALAN

Cuti CNY

Kami sefamili tak pergi mana2 tempat jauh pun masa cuti CNY.  Semua tempat cuti i tau penuh.  Tak suka la swimming pool padat2 sangat.  Tak bebas.  Tu belum lagi nak meredah highway2 yang sememangnya mesti sesak panjang2 sangat. (more…)

Makan2 sedap kat Melaka

Sebelum nak pergi Melaka hari tu, i ada la cari sikit2 informasi nak makan kat mana.  Tempat yang i biasa dengar ialah Umbai.  Sikit2 Umbai…………. Tak da ke tempat lain kan.  Bila baca blogs lain, tempat ni jugak yang selalu disebut2.  Sedap sangat ke makan kat situ kan?  Kalau tak sedap, macam mana??? (more…)