Category: MAKANAN DAN MINUMAN

Kalau dah tak sempat tu……… cuti2 KL: ayam bakar Wong Solo, Bangi & shopping kat SOGO, KL

I kalau nak pergi bercuti, tak suka kelam kabut nak mengemas itu ini.  Kemas beg2lah, kemas rumah lagi.  Macam cuti sekolah yang dah nak habis ni, i sebenarnya, ada banyak urusan yang kena diselesaikan.  Malas nak cerita secara mendalam, macam riak pulak kalau diceritakan. Pokok pangkal, i kalau ada benda2 yang belum selesai dan tergantung, sanggup tak ke mana2. (more…)