Sebarkan...Share on Facebook

Hari tu i ada tulis pasal kena kumpul stickers, lepas dah cukup syarat boleh redeem periuk belanga. I dapat la kumpul untuk satu jenis periuk. Tapi periuk saiz kecik macam tu (gambar) dah ada kat dapur. Jadinya, i tak rasa gembira sangat.

Kebetulan kerja pengumpulan stickers tu dah jadi terlebih. Dah separuh jalan untuk dapatkan periuk jenis lain. Tapi periuk ni ada penutup. Walau pun dah ada kat dapur tapi jenama lain, i rasa nak pulak dapatkan yang jenis lain ni.

Nak kumpul stickers lagi, kena tunggu masa sambil beli barang kat AEON tu. Rasa malas pulak. Nanti lama2 kertas kumpul stickers tu boleh hilang. I fikir takpa lah, bagi je kertas stickers tu kat tempat customer service dan bayar harga periuk2 tu ikut syarat2nya. Siap kerja i.

Ni dua jenis periuknya yang tak berapa percuma tu. Haa….haa….

periuk periuk2 belanga baru

Mari i rasmikan salah satu periuk ni dulu. I nak pakai yang berpenutup tu lah….

Mari i rasmikan dengan memasak………

…..tomyam ayam…..

masaktomyam

 tomyam

Ni antara bahan2nya:

bahan2tomyam bahan2 untuk memasak tomyam

Hari tu i masak lebih sikit untuk hari seterusnya.

tomyamlebih

tomyam lebihan

Cara memasak sila tengok SINI

♥ ♥ ♥

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *