Sebarkan...Share on Facebook

Tak sempat nak tunjuk deco2 ni sebelum raya hari tu. Tapi kalau nak rumah cantik, tak kira masa nak raya atau hari biasa, ye tak? Idea2 dekorasi ni ada kat rumah orang dan hotel. Teringin jugak nak buat.

 

HIASAN POKOK2 MINI

deko1

deko2

Pokok2 kat atas tu sama. Tapi, satu diletak dalam air dan satu lagi diletak dalam sabut kelapa. Kalau nak buat yang dalam air tu, pepandai le letak ubat nyamuk. Kalau yang dalam sabut kelapa tu, kawasan dalam pasu kena sentiasa lembap.

deco4

Nampak deko pokok ni kat hotel hari tu.

 

DEKORASI BANTAL2 COMEL

deko3

Suka la tengok bantal2 berbutang ni.

deco5

Bantal2 kecik ni i beli dari kawan. Kecik je. Letak dalam kereta pun boleh.

SELAMAT BERDEKORASI!!

♥ ♥ ♥

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *